Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Flyttning

Av karolina-bergman - 30 juli 2009 22:07

Nu har jag packat så gott som allting, ska packa det sista imorgonbitti då jag kan ställa ut allt i trapphuset samt slänga in det i bilen. Mamma kommer vid 8 imorgon, så kommer väl härifrån vid halv 9 kanske. Då ska allt vara städat här, för annars så måste jag åka upp hit och städa sen innan Valpen kommer hem... Får la se vad jag hinner med imorgon.. =) Men ska bli skönt att komma hem till mamma. Trivs att bo där...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karolina-bergman - 30 juli 2009 10:07

Fy fan vad jag hatar att flytta och flyttpacka. Det är bland det värsta som finns. Jag har flyttat så himla mycket under de senaste 6 månaderna. Lite små jobbigt. Och imorgon är det dags igen, ska flytta hem till mamma igen. Kan inte alla mina saker ...

Av karolina-bergman - 28 juli 2009 14:48

Snart så flyttar jag till mamma, på fredag eller lördag så flyttar jag hem. Känns riktigt bra faktiskt. Längtar. Ska bli skönt att komma hem, för då så är det alltid människor i rörelse. När jag bor här så är jag alldeles själv efter jag slutat jobba...

Av karolina-bergman - 28 juli 2009 14:48

Snart så flyttar jag till mamma, på fredag eller lördag så flyttar jag hem. Känns riktigt bra faktiskt. Längtar. Ska bli skönt att komma hem, för då så är det alltid människor i rörelse. När jag bor här så är jag alldeles själv efter jag slutat jobba...

Av karolina-bergman - 26 juli 2009 16:47

Nu har jag kommit hem från en hektisk helg. I fredags så gick jag lite på stan efter jobbet. Sen åkte jag hem till Frida där vi drack lite öl och vin samtidigt som vi såg film, åt chips och pratade en hel del. Sov kvar där och gick hemåt vid 09,30. K...

Av karolina-bergman - 22 juli 2009 18:34

Idag har jobbet gått bra. Började dock väldigt tidigt, menmen. Har inte så mycket att skriva om idag. Men ikväll ska det bli en riktigt myskväll i soffan med en riktigt sötnos. Ska se film och äta god mat :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards