Alla inlägg den 1 juli 2009

Av karolina-bergman - 1 juli 2009 10:46

Nu har jag suttit och kollat på statistiken för Juni månad. Och mellan 090608-090630 så var det 163 besökare på min blogg. Kul att det har varit så många som läst den, för just nu känns det inte som att jag har så mycket kul att berätta. Men tydligen har jag det. Haha.


Idag så har jag hunnit diska, plockat ihop lite, varit och handlat och ätit frukost. Ska snart byta om och vandra iväg till jobbet, men det är om 50min jag måste gå. Så det har varit en lugn och skön morgon. Jobbar kväll  ikväll så det ska bli skoj. Jag är bäst på jobbet under kvällarna. Det är lugnare på kontoret eftersom det inte är så många som jobbar, och det brukar inte vara så många som ringer. Och det är också skönt. Men nu är det en period där det inte ringer så många alls. Kan vara eftersom det är sommar och många har ledigt och inte orkar ringa till oss. Men det är en hel del faktura ärenden som kommer in. Så det är kul.


Imorgon ska jag klippa mig och jag längtar verkligen. Ska klippa en fräck page som passar mig. Sen kommer jag nog åka till farmor och  farfar i stugan och fira farmor på födelsedagen. Så det ska bli skoj. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards